Критерії оцінювання учнів 2 класу

                                             МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 813 від 13 липня 2021 року

Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти

https://drive.google.com/file/d/1DuEdJ31mq4-gyMoszi89TOwfu8q_-PRM/view

Критерії складено на основі  Додатка 1 до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти


 


Рівень

результатів

навчання

Характеристика рівня результатів навчання учня/учениці

Високий

Учень/учениця виконує навчальні завдання на продуктивно- творчому рівні реалізації навчальної діяльності у змінених з певним ускладненням (стосовно типової) навчальних ситуаціях за допомогою таких навчальних дій:

визначає самостійно об'єкти, про які йдеться в завданнях, називає їх та взаємопов’язані з ними об’єкти;

характеризує об’єкти, визначає їх спільні й відмінні ознаки, властивості: установлює причиново-наслідкові зв'язки між об’єктами; класифікує об’єкти;

застосовує й комбінує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей;

            знаходить за власною ініціативою необхідну додаткову інформацію з доступних джерел, узагальнює її; оцінює достовірність інформації; перетворює почуту/побачену прочитану інформацію у графічну (малю- нок. таблицю, схему, діаграму )/те кетову;

             прогнозує можливий результат, пропонує/випробовує різні способи виконання завдання; за потреби ставить запитання, що стосуються об'єктів завдань, і пропонує відповіді на них; підтримує дискусію щодо способів та результатів виконання завдань; співвідносить результати виконання завдань з припущеннями, робить висновок про досягнення результатів;, обгрунтовує способи виконання завдань та їх результати; аналізує й оцінює їх, самостійно визначає раціональний спосіб/способи подолання виявленого утруднення, планує подальші навчальні дії

Достатній

Учень/учениця виконує навчальні завдання на продуктивному рівні реалізації навчальної діяльності в аналогічних типовим навчальних ситуаціях за допомогою таких навчальних дій:


 

визначає самостійно об’єкти, про які йдеться в завданнях, називає їх;

називає самостійно істотні ознаки об’єктів, визначає спільні й відмінні ознаки, властивості об'єктів: угруповує об’єкти: установлює причиново-наслідкові зв'язки між об'єктами;

застосовує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей;

знаходить за власною ініціативою необхідну інформацію: перетворює почуту/побачену/прочитану інформацію у графічну (малюнок, таблицю, схему )/текстову;

пояснює спосіб/способи виконання навчальних  дій;   дотримується послідовності пояснення; за потреби ставить запитання, шо стосуються об'єктів завдань; ілюструє розуміння прикладами; контролює дотримання алгоритму дій, перевіряє результати виконання завдань можливими способами, робить висновок про досягнення результатів: визначає утруднення/помилки, знаходить спосіб подолання виявленого утруднення за наданими орієнтирами, самостійно виправляє помилки

Середній

Учень/учениця виконує навчальні завдання на репродуктивному рівні реалізації навчальної діяльності у типових навчальних ситуаціях за допомогою таких навчальних дій:

визначає об'єкти, про які йдеться в завданнях, називає їх; для досягнення результату потребує уточнень завдання;

називає істотні ознаки об'єктів, установлює спільні й відмінні ознаки, властивості об'єктів, угруповує об’єкти відповідно до умови за наданими орієнтирами/уточненнями в процесі діалогу з учителем/однокласниками;

відтворює навчальні дії за алгоритмом/схемою, водночас потребує роз'яснень для досягнення результату;

знаходить інформацію у запропонованих джерелах; перетворює почуту/побачену/прочитану інформацію у графічну (малюнок, таблицю) /текстову за зразками/за допомогою вчителя;

 

коментує навчальні дії короткими реченнями з опорою на орієнтири (пам'ятку, зразок тощо); наводить приклади; перевіряє спосіб і результат виконання завдань за зразком, констатує


 

правильність/неправильність результату; визначає . утруднення'помилки, долає виявлене утруднення'виправляє помилки з допомогою вчителя/однокласників.

Початковий

Учень/учениця виконує навчальні завдання на рівні копіювання зразків після детального кількаразового їх пояснення учителем за допомогою таких навчальних дій:

 

розпізнає і називає об'єкти, про які йдеться в завданнях, за

наданими орієнтирами;

 

називає окремі ознаки об'єктів;

І

відтворює окремі операції навчальних дій для досягнення і результату, зокрема копіює зразок:

1

І

|

знаходить інформацію у запропонованому джерелі за наданим орієнтиром (малюнком, ключовим словом, порядковим номером речення тощо); відтворює частини почутої/побаченої прочитаної інформації усно 'за допомогою малюнка;

|

!

коментує окремі операції короткими репліками на основі пропонованих запитань; співвідносить результат виконання завдання із зразком; констатує за підказкою правильність/ неправильність результату






Немає коментарів:

Дописати коментар